REKLAMASJONER             

Forhandleren skal umiddelbart melde fra om en reklamasjonssak til Nordic Brand Hub AS ved å fylle ut reklamasjonsskjemaet og sende det til post@brandhub.no. Nordic Brand Hub AS vil behandle reklamasjonssaken og gi skriftlig tilbakemelding til forhandleren. Hvis det er en reklamasjonssak vil forhandleren få tilbakemelding på om produktet skal sendes til verksted eller om det vil utstedes en kreditnota.

Reklamasjonsskjema.pdf


WÜSTHOF SLIPESERVICE - ALLE KUNDER

Nordic Brand Hub AS tilbyr sliping av alle Wüsthof-kniver. Alt du må gjøre er å pakke kniven(e) godt, gjerne med avispapir rundt, og sende de(n) til Nordic Brand Hub AS, Professor Dahls gate 21, 0353 Oslo. Tjenesten koster 99 kroner per kniv og kniven(e) returneres fraktfritt i hele Norge.


WÜSTHOF SLIPEGARANTI - DESIGNFOREVIG

Når du kjøper din Wüsthof-kniv hos Designforevig får du et slipekort som gir deg gratis sliping av kniven i knivens levetid. Alt du må gjøre er å pakke kniven(e) godt, gjerne med avispapir rundt, og sende de(n) sammen med slipekortet til Nordic Brand Hub AS, Professor Dahls gate 21, 0353 Oslo. Du betaler kun porto for innsendingen, og får nyslipt kniv og slipekortet ditt returnert kostnadsfritt. Tapt slipekort kan fornyes i butikk mot fremvist kvittering. Garantien gjelder kun kniver av merket Wüsthof kjøpt hos Designforevig.



 .